Jadłospis

GRUDZIEŃ

Dieta całodzienna

PONIEDZIAŁEK 3/12

Śniadanie: Kanapki z masłem  z polędwicą  sopocką, pasta z groszku zielonego, rzodkiewka, mleko waniliowe, (1,2,3)

Zupa: Jarzynowa  z ziemniakami (4)

II danie: Ryż, polędwiczka drobiowa w sosie śmietanowym, fasolka na ciepło, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Ciasto drożdżowe własnego wypieku, owoc,  herbata owocowa (1,2,3)

WTOREK 4/12

Śniadanie: Zupa mleczna, kanapki z masłem, szynką wiejską ze świeżym ogórkiem, herbata ziołowa (1,2,3)

Zupa: Pomidorowa z ryżem  (4)

II danie: Ziemniaki, kotlet mielony, surówka z kapusty białej z marchwią, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Koktajl z jogurtu naturalnego z truskawkami, wafle kukurydziane, herbata owocowa (1)

ŚRODA 5/12

Śniadanie: Kanapki z masłem, parówki z szynki, ketchup, ser żółty, ogórek świeży, herbata ziołowa (1,2,3)

Zupa: Szczawiowa z jajkiem i ziemniakami (4)

II danie: Kasza gryczana, jeżyki z kapustą z sosem pomidorowym, kompot (1)

Podwieczorek: Ciasto czekoladowe, owoc, herbata ziołowa (1,2,3)

CZWARTEK 6/12

Śniadanie: Zupa mleczna, kanapki z masłem z szynką drobiową, sałata, papryka świeża, herbata (1,2,3)

Zupa: Rosół (4)

II danie: Ziemniaki, udko kurczaka pieczone, buraki zasmażane, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Ryż z jabłuszkiem, herbata ziołowa (1,2,3)

PIĄTEK 7/12

Śniadanie: Kanapki z masłem, pastą jajeczną ze szczypiorkiem, ser żółty, ogórek, kakao (1,2,3)

Zupa: Barszcz ukraiński (1,4)

II danie: Pierożki z serem białym z polewą jogurtową z surówką z marchwi i jabłka, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Kanapki z szynką i serem żółtym, owoc, herbata ziołowa  (1,2,3)

Dieta bezglutenowa 

PONIEDZIAŁEK 3/12

Śniadanie: Kanapki z pieczywem bezglutenowym, masłem  z polędwicą  sopocką, pasta z groszku zielonego, rzodkiewka, herbata owocowa, (1,2,3)

Zupa: Jarzynowa  z ziemniakami niezabielana(4)

II danie: Ryż, polędwiczka drobiowa w sosie warzywnym, fasolka na ciepło, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Kisiel z wiśnią, owoc,  herbata owocowa (1,2,3)

WTOREK 4/12

Śniadanie: Zupa z mleczna roślinnego, kanapki z pieczywa bezglutenowego, masłem, szynką wiejską ze świeżym ogórkiem, herbata ziołowa (1,2,3)

Zupa: Pomidorowa z ryżem  niezabielana(4)

II danie: Ziemniaki, kotlet mielony, surówka z kapusty białej z marchwią, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Koktajl z musu truskawkowego i mlekiem roślinnym, wafle kukurydziane, herbata owocowa (1)

ŚRODA 5/12

Śniadanie: Kanapki z pieczywa bezglutenowego masłem, parówki z szynki, ketchup, polędwica sopocka, ogórek świeży, herbata ziołowa (1,2,3)

Zupa: Szczawiowa z ziemniakami niezabielana (4)

II danie: Kasza gryczana, jeżyki z kapustą z sosem pomidorowym, kompot (1)

Podwieczorek: Budyń czekoladowy na mleku roślinnym, owoc, herbata ziołowa (1,2,3)

CZWARTEK 6/12

Śniadanie: Zupa na mleku roślinnym, kanapki z pieczywa bezglutenowego masłem z szynką drobiową, sałata, papryka świeża, herbata (1,2,3)

Zupa: Rosół z makaronem bezglutenowym(4)

II danie: Ziemniaki, udko kurczaka pieczone, buraki, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Ryż z jabłuszkiem, herbata ziołowa (1,2,3)

PIĄTEK 7/12

Śniadanie: Kanapki z pieczywa bezglutenowego, masłem, pastą warzywną i wędliną, ogórek, herbata ziołowa (1,2,3)

Zupa: Barszcz ukraiński niezabielany z ziemniakami(1,4)

II danie: Ziemniaki, kotlet rybny, surówka z marchwi i jabłka, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Kanapki z pieczywa bezglutenowego, szynką, owoc, herbata owocowa (1,2,3)

Dieta bezmleczna 

PONIEDZIAŁEK 3/12

Śniadanie: Kanapki z masłem  z polędwicą  sopocką, pasta z groszku zielonego, rzodkiewka, herbata owocowa, (1,2,3)

Zupa: Jarzynowa  z ziemniakami niezabielana(4)

II danie: Ryż, polędwiczka drobiowa w sosie warzywnym, fasolka na ciepło, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Kisiel z wiśnią, owoc,  herbata owocowa (1,2,3)

WTOREK 4/12

Śniadanie: Zupa z mleczna roślinnego, kanapki z masłem, szynką wiejską ze świeżym ogórkiem, herbata ziołowa (1,2,3)

Zupa: Pomidorowa z ryżem  niezabielana(4)

II danie: Ziemniaki, kotlet mielony, surówka z kapusty białej z marchwią, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Koktajl z musu truskawkowego i mlekiem roślinnym, wafle kukurydziane, herbata owocowa (1)

ŚRODA 5/12

Śniadanie: Kanapki z masłem, parówki z szynki, ketchup, polędwica sopocka, ogórek świeży, herbata ziołowa (1,2,3)

Zupa: Szczawiowa z ziemniakami niezabielana (4)

II danie: Kasza gryczana, jeżyki z kapustą z sosem pomidorowym, kompot (1)

Podwieczorek: Ciasto czekoladowe, owoc, herbata ziołowa (1,2,3)

CZWARTEK 6/12

Śniadanie: Zupa na mleku roślinnym, kanapki z masłem z szynką drobiową, sałata, papryka świeża, herbata (1,2,3)

Zupa: Rosół (4)

II danie: Ziemniaki, udko kurczaka pieczone, buraki zasmażane, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Ryż z jabłuszkiem, herbata ziołowa (1,2,3)

PIĄTEK 7/12

Śniadanie: Kanapki z masłem, pastą warzywną i wędliną, ogórek, herbata ziołowa (1,2,3)

Zupa: Barszcz ukraiński niezabielany z ziemniakami(1,4)

II danie: Ziemniaki, kotlet rybny, surówka z marchwi i jabłka, kompot (1,2,3)

Podwieczorek: Kanapki z szynką, owoc, herbata owocowa (1,2,3)

____________________________________________________________________  

Poniższa tabela przedstawia najczęściej spotykane alergeny pokarmowe. W celu ułatwienia dla Państwa informacji do każdego alergenu pokarmowego została przypisana cyfra porządkowa, która również została umieszczona w jadłospisie.

Alergeny pokarmowe:

  1. Mleko oraz jego przetwory
  2. Gluten
  3. Jajka i produkty pochodne
  4. Seler
  5. Ryby i produkty pochodne
  6. Soja

Wszelkiego rodzaju wędliny zgodnie z informacjami od producentów mogą zawierać śladowe ilości : glutenu, jaj, soi, gorczycy, sezamu.
Do przygotowania posiłków używane są przyprawy: pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, majeranek, oregano, bazylia, zioła prowansalskie, papryka słodka, pieprz ziołowy, kwasek cytrynowy, cukier waniliowy.

Zgodnie z informacjami od producentów mogą one zawierać śladowe ilości:
glutenu, mleka, jaj, soi, selera i gorczycy.